مدرس CEM

مدرس CEM

مدرس CEM مدرس تجربه مشتری مدرس CRM استاد CEM

آموزش CEM آموزش تجربه مشتری آموزش CRM آموزش CEM

مدرس CEM مدرس تجربه مشتری مدرس CRM استاد CEM

آموزش CEM آموزش تجربه مشتری آموزش CRM آموزش CEM

آموزش CEM تجربه مشتری آموزش CRM آموزش CEM
مدرس CEM تجربه مشتری مدرس CRM استاد CEM
استاد بهزاد حسین عباسی با 14 سال سابقه در عرصه کسب و کار و تدریس و آموزش دوره های مدیریت در سمینارها و کنفرانسهای مدیریت و مشاوره سازمانهای ایرانی هم اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینار و دوره های آموزشی ارائه می نماید.
Relationship Management CRM

09121724677
09128724677
behzadabbasi.ir
Behzadabbasi.com

بایگانی

مدرس طراحی مدل مدیریت تجربه مشتری مدرس CEM مدرس CRM

مدرس CEM مدرس مدیریت تجربه مشتری | شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۳۵ ب.ظ

ارزیابی و طراحی مدل مدیریت تجربه مشتری

مدرس CEM

ارزیابی: در این مرحله به ارزیابی میزان مشتری مداری و تجربه مشتری در شرایط موجود شرکت پرداخته می‌شود و به وسیله روش‌های کیفی و کمی شکاف بین شرکت و مشتری را براساس استانداردهای CEM باید سنجش کنیم.

مدرس تجربه مشتری CEM 


مدرس CRM


مدرس مدیریت 


بهزاد حسین عباسی 


09121724677


09128724677


behzadabbasi.ir


behzadabbasi.com


طراحی: پس از ارزیابی شرایط فعلی، با تدوین استراتژی مبتنی بر CEM، تولید استانداردهای مناسب، تعریف خط مشی و ترتیب دادن کارگاه‌های آموزشی، باید به طراحی و مستندسازی نتیجه مطلوب در مشتری‌مداری و خلق تجربه مشتری پرداخته شود.

  • مدرس CEM مدرس مدیریت تجربه مشتری

مدرس CEM

مدرس CRM

مدرس طراحی مدل مدیریت تجربه مشتری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی