آموزش مدیریت تجربه مشتری CEM استاد CEM
مدیریت تجربه مشتری CEM چیست ؟
آیا از جدید ترین مطلب روز دنیا در خصوص مدیریت تجربه مشتری (CEM) چیزی می دانید؟
مدرس تجربه مشتری CEM
مدرس CRM
مدرس مدیریت
بهزاد حسین عباسی
09121724677
09128724677
در سالهای گذشته بسیار در مورد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) صحبت شده است و تکنیک ها، روشها و نرم افزارهای بسیاری هم در این حیطه خلق شده اند تا سازمانها را در این زمینه بیش از پیش یاری رسانند. در حالی که در کشور ما مفهوم مشتری مداری، همینطور تداوم و مدیریت ارتباط ایجاد شده با مشتریان دغدغه بسیاری سازمانها است، برخی دیگر از سازمانها هنوز به درک درستی از CRM دست نیافته اند و یا اینکه هنوز با توسل به شیوه های سنتی سعی در حفظ این ارتباط دارند. پس از مدیریت ارتباط با مشتری، چیزی که امروز مدیران و بخش بازاریابی و فروش و حتی بخش های دیگر سازمان را درگیر خود می کند تجربه ای است که مشتری درنتیجه تعامل با پرسنل سازمان و همینطور کیفیت محصول یا خدماتی که از آن سازمان دریافت می کند بدست می آورد. این تجربه و خاطره ای که از برآیند همه تعاملات با پرسنل، خدمات و محصول سازمان برای مشتری حاصل می شود نقش تعیین کننده در کیفیت و تداوم ارتباط با مشتری و همینطور میزان وفاداری مشتری خواهد داشت.