مشاوره مدرس اندازهگیری مدیریت تجربه مشتری
اندازهگیری مدیریت تجربه مشتری
اندازهگیری: برای اطمینان از کسب منافع پیاده سازی CEM در شرکت، به اندازهگیری دقیق و تطابق آنچه در عمل اتفاق میافتد با استانداردهای کیفی لازم برای تجربه مشتری و برند خلق شده برای شرکت باید پرداخته شود و در عین حال باید به امور مشتریان و کارمندان شرکت نظارت جامعی داشته باشیم.
مدرس تجربه مشتری CEM
مدرس CRM
مدرس مدیریت
بهزاد حسین عباسی
09121724677
09128724677
پژوهشها در این زمینه نشان می دهند تاثیر برنامههای CEM در درآمد خالص چشمگیر بوده است. برخی کسبوکارها یک افزایش 40 درصدی در درآمد و کاهش 80 درصدی را در هزینههای بازاریابی تجربه کردهاند. با این حال، این نتایج مثبت مالی (و همچنین دیگر مزایای CEM) از طریق استراتژیهای رشد متوسط و بلندمدت متمرکز بر مشتری به دست میآید. بهطور کلی با استقرار مدل مدیریت تجربه مشتری در سازمان شما، 20تا30 درصد پیشرفت کاری و درآمدی را میتوان طی چند ماه تضمین کرد.