مدرس CEM

مدرس CEM

مدرس CEM مدرس تجربه مشتری مدرس CRM استاد CEM

آموزش CEM آموزش تجربه مشتری آموزش CRM آموزش CEM

مدرس CEM مدرس تجربه مشتری مدرس CRM استاد CEM

آموزش CEM آموزش تجربه مشتری آموزش CRM آموزش CEM

آموزش CEM تجربه مشتری آموزش CRM آموزش CEM
مدرس CEM تجربه مشتری مدرس CRM استاد CEM
استاد بهزاد حسین عباسی با 14 سال سابقه در عرصه کسب و کار و تدریس و آموزش دوره های مدیریت در سمینارها و کنفرانسهای مدیریت و مشاوره سازمانهای ایرانی هم اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینار و دوره های آموزشی ارائه می نماید.
Relationship Management CRM

09121724677
09128724677
behzadabbasi.ir
Behzadabbasi.com

بایگانی

مشاوره مدیریت تجربه مشتری مشاور مدیریت تجربه مشتری

مدرس CEM مدرس مدیریت تجربه مشتری | شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۴۴ ب.ظ

اجرای مدیریت تجربه مشتری

مدرس CEM

اجرا: به‌منظور ایجاد و حفظ تغییرات بلندمدت، باید به تکنیک‌های حفظ مشتری، افزایش سهم خرید مشتریان فعلی از شرکت و همچنین جذب مشتریان جدید پرداخته شود.

مدرس تجربه مشتری CEM 


مدرس CRM


مدرس مدیریت 


بهزاد حسین عباسی 


09121724677


09128724677


behzadabbasi.ir


behzadabbasi.com

در مرحله اجرا بیشترین تمرکز، باید روی نقاط حساس از دیدگاه مشتریان باشد، نقاطی که خلق یک تجربه خاص و به یادماندنی در مشتری به‌طور مستقیم به واکنش‌های احساسی مربوط می‌شود که در این نقاط حساس قرار دارد.مشکل عمده کسب‌وکارهای موجود این است که نقاط حساس و کلیدی را از دیدگاه مشتری نمی‌نگرند.

  • مدرس CEM مدرس مدیریت تجربه مشتری

مشاور مدیریت تجربه مشتری

مشاوره مدیریت تجربه مشتری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی