مدرس CEM

مدرس CEM

مدرس CEM مدرس تجربه مشتری مدرس CRM استاد CEM

آموزش CEM آموزش تجربه مشتری آموزش CRM آموزش CEM

مدرس CEM مدرس تجربه مشتری مدرس CRM استاد CEM

آموزش CEM آموزش تجربه مشتری آموزش CRM آموزش CEM

آموزش CEM تجربه مشتری آموزش CRM آموزش CEM
مدرس CEM تجربه مشتری مدرس CRM استاد CEM
استاد بهزاد حسین عباسی با 14 سال سابقه در عرصه کسب و کار و تدریس و آموزش دوره های مدیریت در سمینارها و کنفرانسهای مدیریت و مشاوره سازمانهای ایرانی هم اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینار و دوره های آموزشی ارائه می نماید.
Relationship Management CRM

09121724677
09128724677
behzadabbasi.ir
Behzadabbasi.com

بایگانی

مدیریت تجربه مشتری CEM چیست ؟

مشاور CRM

آیا از جدید ترین مطلب روز دنیا در خصوص مدیریت تجربه مشتری (CEM) چیزی می دانید؟

مدرس تجربه مشتری CEM 


مدرس CRM


مدرس مدیریت 


بهزاد حسین عباسی 


09121724677


09128724677


behzadabbasi.ir


behzadabbasi.com

در سالهای گذشته بسیار در مورد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) صحبت شده است و تکنیک ها، روشها و نرم افزارهای بسیاری هم در این حیطه خلق شده اند تا سازمانها را در این زمینه بیش از پیش یاری رسانند. در حالی که در کشور ما مفهوم مشتری مداری، همینطور تداوم و مدیریت ارتباط ایجاد شده با مشتریان دغدغه بسیاری سازمانها است، برخی دیگر از سازمانها هنوز به درک درستی از CRM دست نیافته اند و یا اینکه هنوز با توسل به شیوه های سنتی سعی در حفظ این ارتباط دارند. پس از مدیریت ارتباط با مشتری، چیزی که امروز مدیران و بخش بازاریابی و فروش  و حتی بخش های دیگر سازمان را درگیر خود می کند تجربه ای است که مشتری درنتیجه تعامل  با پرسنل سازمان و همینطور کیفیت محصول یا خدماتی که از آن سازمان دریافت می کند بدست می آورد. این تجربه و خاطره ای که از برآیند همه تعاملات با پرسنل، خدمات و محصول سازمان برای مشتری حاصل می شود نقش تعیین کننده در کیفیت و تداوم ارتباط با مشتری  و همینطور میزان  وفاداری مشتری خواهد داشت.